Świetnie to wygląda, ważny test. Wychodzi, że było to dłuższe próbowanie stalowej płyty i bidetu 33 Raptorami niż podczas startu IFT-2 gdy całość ruszyła w górę parę sekund szybciej. Ciekawe o ile był zmniejszony ciąg względem realnego startu.
Podczas poprzedniego testu było 50%, wiec przy 33 silnikach było to ok. 3800t ciągu, ale raczej nie ma potrzeby testowania przy większym ciągu. W drugim locie wszystkie 33 silniki działały bez żadnej awarii.
Podsumowując co zrobili w ciągu 24h w Starbase:
- Booster 12 przeniesiony do Massey's w celu przetestowania
- Testy statyczne Boostera 10 i Shipa 28 w odstępie 1,5 godziny
- Ship 29 przeniesiony do MB2 w celu instalacji Raptora
- Obecnie Ship 30 jedzie do Masseys w celu przetestowania
Pałeczki zostały zostały obniżone i znajdują się pomiędzy Boosterem, jakby w celu przygotowania się do podniesienia. Po zakończonych testach SF, oba pojazdy mogą wrócić do miejsca produkcji w celu wykonania ostatnich przygotowań przed trzecim lotem, a w S28 może załadują Starlinki.