Autor Wątek: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE  (Przeczytany 3576 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ArekM

  • Zarejestrowany
  • *
  • Wiadomości: 4
  • LOXem i ropą! ;)
Szanowni forumowicze,
potrzebuję pomocy w wybraniu tematu pracy magisterskiej.
Jestem studentem kierunku związanego z technologiami kosmicznymi, w mojej pracy dyplomowej chciałbym poruszyć problem/zagadnienie związane z przemysłem kosmicznym. Tematem może być np. projekt polegający na  przystosowaniu wybranego urządzenia pracującego na Ziemi do pracy w przestrzeni kosmicznej.
Zaznaczę, że głownie interesują mnie projekty mechaniczne i mechatroniczne czyli zabawa w autocad, inventor, ansys itp.

Offline kanarkusmaximus

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 23219
  • Ja z tym nie mam nic wspólnego!
    • Kosmonauta.net
Odp: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 07, 2017, 21:53 »
Cześć, szybkie pytanie - czy jesteś studentem PG/AM/AMW? Bo jeśli tak, to z pewnością będzie sporo możliwości spotkania. :)

velo

  • Gość
Odp: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 07, 2017, 21:56 »
A możesz ciut więcej o ogólnych ramach napisać? :)

ps. ja tez pisałem magisterkę kosmiczną (udało mi się przebić z tym tematem na arabistyce!)

Offline ArekM

  • Zarejestrowany
  • *
  • Wiadomości: 4
  • LOXem i ropą! ;)
Odp: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 07, 2017, 22:06 »
Cześć, szybkie pytanie - czy jesteś studentem PG/AM/AMW? Bo jeśli tak, to z pewnością będzie sporo możliwości spotkania. :)

Tak  ;)

Polskie Forum Astronautyczne

Odp: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 07, 2017, 22:06 »

Offline ArekM

  • Zarejestrowany
  • *
  • Wiadomości: 4
  • LOXem i ropą! ;)
Odp: Pomysły na temat pracy magisterskiej - TECHNOLOGIE KOSMICZNE