Głosów w sumie: 24
Głosowanie skończone: Sierpień 06, 2019, 10:15
Snoopy i 13 Gości przegląda ten wątek.
Ale to chyba chodzi o średnicę a nie długość. Wiadomo, że musi być mniej niż 9 m bo to średnica zewnętrzna BFS, a przecież część z tego zajmuje kadłub i osłona termiczna.
Cytat: NilQ w Kwiecień 24, 2018, 19:25Ale to chyba chodzi o średnicę a nie długość. Wiadomo, że musi być mniej niż 9 m bo to średnica zewnętrzna BFS, a przecież część z tego zajmuje kadłub i osłona termiczna.Dokładnie ja też to tak rozumiem. Tam pada stwierdzenie, że ładunek może mieć do 8 m średnicy, przynajmniej ja tak to odczytuje.
To wszystko wskazuje że STS z 10 metrami będzie miał przewagę i tutaj może się okazać że niektórzy decydenci specjalnie będą mogli zwiększać srednice ładunku wykluczając BFR jako konkurenta
Kiedyś na 2018 rok planowano załogowy lot na Marsa! Jeśliby doszedł on do skutku to astronauci docieraliby do zapylonej planety, podczas lub zaraz po burzy pyłowej. W związku z powyższym mam pytanie czy BFS jest zdolny do lądowania na Czerwonej Planecie podczas zadymki pyłowej? Czy też załoga będzie musiała czekać na orbicie na przepogodzenie się w okolicach planowanego lądowiska?
Wizje wykorzystania BFR.Zapraszam do lektury.https://www.nasaspaceflight.com/2018/08/evolution-big-falcon-rocket/
Cytat: KEP w Sierpień 10, 2018, 19:07Wizje wykorzystania BFR.Zapraszam do lektury.https://www.nasaspaceflight.com/2018/08/evolution-big-falcon-rocket/Naprawdę świetny artykuł! Polecam przeczytać!