... automatycznie. A wlasnie chodzi o to aby byly w stanie byc obslugiwane prawie jakby tamn siedzial
czlowiek w srodku. Polecam:
https://pl.qwe.wiki/wiki/Lag"Granie w chmurze jest rodzajem gier online, gdzie cała gra jest umieszczona na serwerze gry w centrum danych, a użytkownik pracuje tylko z cienkiego klienta lokalnie przekazujące Game Controller działania upstream do serwera gry. Serwer gry następnie renderuje następną klatkę gier wideo, która jest za pomocą sprężonego niskiego opóźnienia kompresji wideo i jest wysyłany w dół i rozpakowany przez cienkiego klienta. Dla doświadczenie cloud gaming być dopuszczalne, opóźnienie w obie strony z wszystkimi elementami systemu cloud gier (cienki klient, Internet i / lub połączenia LAN serwer gry, wykonanie gry na serwerze gry, wideo i audio kompresja i dekompresja i wyświetlanie wideo na urządzeniu wyświetlającym ) musi być na tyle niska, że percepcja użytkownika jest to, że gra działa lokalnie. Z powodu takich ciasnych wymagań lag względy odległości od prędkości światła przez włókno optyczne wchodzą w grę, obecnie ogranicza odległość między użytkownikiem a chmura gier serwera gier do około 1000 mil, zgodnie z OnLive , jedyna spółka dotychczas działających chmura usługa gier. Istnieje również wiele kontrowersji o opóźnieniu związanym z chmurą gier. "
To nie moze byc "gra w szachy";-) Gateway ma swoje zalety. No i proznia daje troche wiekszy zasieg niz te 1000km. Z powazaniem
Adam Przybyla