0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
Można by poważnie myśleć o zaawansowanych misjach marsjańskich.
53 t na LEO - tak podają na nowej stronie. Ale pozostaje układ trzech pierwszych stopni. Skąd ten udźwig? Trzy F9 takiego nie dadzą. Czyżby całkiem nowy silnik?
If allowed to compete, SpaceX can help DOD save at least one billion dollars annually in space launch, while providing a truly independent family of vehicles to help assure access to space.
No i planują nawet i 20 startów rocznie - ale to chyba łącznie z F9, nie sam FH?
Do tego cross-feeding.
Cytat: Borys w Kwiecień 05, 2011, 17:53Do tego cross-feeding.Czy mógłby ktoś wyjaśnić prostymi słowami, co to jest? Niekoniecznie teraz, ale po konferencji...
Cytat: JSz w Kwiecień 05, 2011, 17:56Czy mógłby ktoś wyjaśnić prostymi słowami, co to jest? Niekoniecznie teraz, ale po konferencji...Na początku lotu silniki srodkowego członu używają paliwo z bocznych. Potem sie odrzuca boczne i masz lzejsza rakietę która ma nadal pełne zbiorniki. Lepiej niż jak w przypadku D4H gdzie ciągniesz do końca cały już własciwie niepotrzebny złom aż do końca. Poza tym odrzucenie bocznych wczesniej w czasie lotu ułatwia ich odzyskanie.
Czy mógłby ktoś wyjaśnić prostymi słowami, co to jest? Niekoniecznie teraz, ale po konferencji...
Cytat: MarekFloryda w Kwiecień 05, 2011, 17:58Cytat: JSz w Kwiecień 05, 2011, 17:56Czy mógłby ktoś wyjaśnić prostymi słowami, co to jest? Niekoniecznie teraz, ale po konferencji...Na początku lotu silniki srodkowego członu używają paliwo z bocznych. Potem sie odrzuca boczne i masz lzejsza rakietę która ma nadal pełne zbiorniki. Lepiej niż jak w przypadku D4H gdzie ciągniesz do końca cały już własciwie niepotrzebny złom aż do końca. Poza tym odrzucenie bocznych wczesniej w czasie lotu ułatwia ich odzyskanie.Dzięki!