0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Dopowiem do Looz^-a, żeby była jasność: silniki są odpalane, ale rakieta nie jest zwalniana z wyrzutni.
Elon powiedział, że ujawni je niedługo, kiedy ostatnie niewiadome w projekcie zostaną wyjaśnione, żeby potem już się to nie zmieniało, więc zakładam, że to trochę więcej niż koncepcja, bardziej jak szczegółowy plan.
Cytat: LooZ^ w Styczeń 19, 2016, 17:44Elon powiedział, że ujawni je niedługo, kiedy ostatnie niewiadome w projekcie zostaną wyjaśnione, żeby potem już się to nie zmieniało, więc zakładam, że to trochę więcej niż koncepcja, bardziej jak szczegółowy plan.Ciekaw jestem tych planów, bo jeśli są oparte na Raptorze, to chyba wymagają poważnej rewizji w dół względem oczekiwań. O ile dobrze pamiętam, to kilka lat temu mówiło się o ciągu w próżni grubo ponad 8 MN, potem 4,4, a obecnie zdaje się ok. 2,2 MN. To rząd wielkości dla silników STS-ów czy BE-4 - chyba za mało na tak poważne plany, jeśli nie chce się pójść w kierunku wytyczonym przez N-1.
Ciekaw jestem tych planów, bo jeśli są oparte na Raptorze, to chyba wymagają poważnej rewizji w dół względem oczekiwań. O ile dobrze pamiętam, to kilka lat temu mówiło się o ciągu w próżni grubo ponad 8 MN, potem 4,4, a obecnie zdaje się ok. 2,2 MN. To rząd wielkości dla silników STS-ów czy BE-4 - chyba za mało na tak poważne plany, jeśli nie chce się pójść w kierunku wytyczonym przez N-1.
Mały krok dla silników SuperDraco, wielki krok dla SpaceX Pierwsza próba "lądowania" na ogniu kapsuły Dragon 2. Można to porównać do pierwszego "skoku" Grasshoppera!