Hmm, podążając za Wikipedią:
Waga Oriona: 7891 kg + paliwo 174,6 kg = 8 065,6 kg
Waga modułu serwisowego: 12 337 kg + paliwo 7907 kg = 20 244 kg
LAS: 3695 kg + paliwo 2480 kg = 6 175 kg
Razem mamy masę 34 484,6 kg. Tylko FH jest w stanie to dźwignąć na LEO.
Jednak bez LAS (lot ma być bez załogi ale planowano go montować) mamy 28 309,6 kg czyli Atlas jest za słaby ale w teorii na styk wystarczyła by Delta IV H, która ma max nośność 28 370 kg na wysokość 185 km.
Można sobie więc wyobrazić sytuację, że DIVH bierze Oriona z modułem serwisowym, drugi stopień wrzucą na Atlasa a SpaceX popatrzy sobie na start w telewizji :/
Z drugiej strony gdyby dano szansę Muskowi to przecież FH ma nośność 64t (deklarowana) na LEO czyli tylko 6t mniej od SLS. Gdyby nie instalowali LAS to w teorii jeden FH powinien dać radę wynieść na LEO całość (Oriona+MS+ICPS). Mam nadzieję, że niedługo SpaceX się wypowie i da odpowiedź na zapytanie Bridenstine'a.