trwają prace nad nosem S29 - zerwano wszystkie płytki, stal była dodatkowo czyszczona - polerowana i naklejane są nowe płytki - te na nosie są klejone w przeciwieństwie do pozostałych przymocowanych na specjalnie wystające bolce - płytek na S29 jest około 18 000.
W filmie zwrócono uwagę na duże zmiany termiczne Starshipa w trakcie tankowania - co widzieliśmy jeszcze przed IFT-1 kiedy to cały booster po zatankowaniu zmniejszał się o ponad 1m. To samo dzieje się ze stalą na samym Starshipie i to utrudnia mocowanie płytek bo odległości między pinami (bolcami) się zmieniają - przez to w obrębie samej płytki jak i między płytkami wszystko się przesuwa po zatankowaniu.
Zmiany temperaturowe stali mogą mieć tu kluczowe znaczenie - a na nosie mamy klej, który musi to wytrzymać. Ciekawe jak sobie z tymi problemami poradzą i czy S29 przejdzie przez atmosferę w jednym kawałku