Eee tam do tego czasu powstaną zapewne dużo bardziej innowacyjne firmy niz Spacex, tworzone przez kolejne pokolenia wizjonerów
Pojawił się ciekawy artykuł:
http://www.nasaspaceflight.com/2014/07/spacex-roadmap-rocket-business-revolution/-Falcon Heavy ma zadebiutować startem ze stanowiska 39A. Obecnie trwa tam modyfikacja. Według artykułu nie ma tam już części systemu tłumiącego hałas oraz pilarów podtrzymujących platformę MLP. Trwają przygotowania do usunięcia struktury obrotowej RSS oraz podwyższeniu wieży FSS. W przyszłości FSS oczywiście będzie pełnić rolę dostępu załogi do Dragona v2. Źródła wspominają, że Spacex rozmawiał ostatnio tez z NASA o instalacji erektora.
-W bardziej odległej przyszłości, po niewielkich modyfikacjach 39A mogłaby umożliwiać starty jednej z pierwszych wersji dużej rakiety opartej o silniki Raptor.
Według dyskusji na NSF chodzi bardziej o lądowanie na platformie umieszczonej na morzu.
-Artykuł wydaje się potwierdzać te doniesienia. Mówi się o lądowaniu na pustej barce.
The following two flights will up the stakes, aiming for a propulsive landing on a “solid surface” – a reference to the “floating pad”. It has since been confirmed the return will be aiming at the deck of an unnamed barge.
-W przypadku startów z Vandenberg z dużym ładunkiem Spacex rozważa nawet, lądowanie stopni Falcona Heavy na którejś z wysp znajdujących się tuż obok zachodniego wybrzeża.