Głosów w sumie: 24
Głosowanie skończone: Sierpień 06, 2019, 10:15
artpoz i 6 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: Sokole Oko w Grudzień 15, 2020, 14:23Ewentualnie przeznaczą może na jakiś mniej ambitny test z zamierzeniem zmaltretowania bojlera na amen. Takim testem może być wykonanie naprawy i próba lotu.Teoretycznie warto sprawdzić, ile bojler może wytrzymać. Co będzie, jak fiknie na Marsie?
Ewentualnie przeznaczą może na jakiś mniej ambitny test z zamierzeniem zmaltretowania bojlera na amen.
Obstawiamy czy dziewiątka w ogóle poleci ? Ja jednak lokuję swoje żetony na dziesiątce
Jaka mogła być przyczyna zbyt niskiego ciśnienia w zbiorniku do lądowania SN8 i jak mogą to naprawić w SN9 który jest już złożony?
Cytat: alnitak w Grudzień 16, 2020, 15:21Jaka mogła być przyczyna zbyt niskiego ciśnienia w zbiorniku do lądowania SN8 i jak mogą to naprawić w SN9 który jest już złożony?Założone ciśnienie w zbiornikach jest utrzymywane dynamicznie, w pętli sprzężenia zwrotnego. Przyczyną zbyt niskiego ciśnienia mogła być usterka (np. wymienione wyżej rozszczelnienie), zły model regulacji, albo wyjście poza dopuszczalny zakres parametrów regulacji. W pierwszym przypadku rozwiązaniem jest więcej testów, w drugim korekta oprogramowania, w trzecim zmiana sekwencji rozruchowej przed lądowaniem.
w trzecim zmiana sekwencji rozruchowej przed lądowaniem.
Czy sekwencji nie narzuca sam sposób działania silnika?