Na animacji, którą trzy posty wyżej wkleił AirQ, widać że są trzy stopnie. Pierwszy stopień - na obrazku poniżej - jest bardzo krótki, drugi też. Obydwa są na paliwo stałe - może to wymusza pewne rozwiązania? ATK będzie bazować na swoich dotychczasowych rozwiązaniach, przede wszystkim silnikach. Dopiero trzeci stopień, który ma umieszczać satelitę na konkretnej orbicie, jest na paliwo płynne.
Niewiele wiemy na temat szczegółów, coś więcej zdaje się można znaleźć na płatnym L2. Obecną wiedzę na temat Pegasusa II (nazwa chyba tymczasowa, podobnie jak był Taurus II) podsumowuje artykuł na NSF:
http://www.nasaspaceflight.com/2013/08/orbital-atk-solid-partnership-stratolaunch-alv/.
Tam też ciekawa informacja o pomyśle wysyłania w ten sposób ludzi na orbitę: "The human rating effort continues to be classed as only at a very preliminary concept. However, Pegasus II would be able to grow into such a role. Information states that a future manned winged vehicle would replace the fairing and have an equivalent lift, which is classed as the reason the main wing appears small and located on the aft of the vehicle."