Na NSF pojawił się ciekawy
artykuł na temat planowanego lotu FH. Co ważniejsze:
- aktualnie planowana data startu to NET 29 grudnia, test statyczny 15 grudnia,
- poza testem statycznym będą przynajmniej dwa testy WDR (bez odpalania silników), jeśli przy drugim wszystko będzie ok, przejdą do testu statycznego,
- jeśli będzie taka konieczność, mogą zrobić 3 WDR i 2 test statyczny,
- silniki podczas testu będą uruchamiane parami w określonych odstępach czasu, a nie wszystkie jednocześnie jak w F9,
- po testach FH wróci do hangaru, gdzie zostanie zintegrowany z ładunkiem - nadal nie wiadomo co to ma być,
- całą "hydraulikę" do tankowania FH mają nadzieję zamontować jeszcze przed startem Zuma,
- aktualnie wszystkie stopnie FH znajdują się już w hangarze na LC-39A,
- oczywiście cały terminarz może się rozjechać w zależności od tego jak pójdą testy.