Autor Wątek: Logistyka Kosmiczna - Praca inżynierska  (Przeczytany 2199 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mateusz

• LOXem i ropą! ;)
Logistyka Kosmiczna - Praca inżynierska
« dnia: Grudnia 16, 2014, 15:12 »
Witajcie forumowicze!

Mam nadzieję, że piszę w odpowiednim dziale - w przeciwnym wypadku proszę o przeniesienie.
Jestem studentem kierunku logistyka na Politechnice Łódzkiej i poszukując inspiracji do napisania pracy natknąłem się na to forum i tematy związane z pracą licencjacką o podobnej tematyce. Po konsultacjach z promotorką uznałem, że podejmę się napisania takiej pracy i tak zaczyna się moja przygoda. Aktualnie w związku z moimi planami odnośnie magisterki bardzo gonią mnie terminy i chcę jak najszybciej zabrać się do pracy. Stąd też ten post, mam nadzieję, że zainteresuje Was ten temat i będziecie w stanie mi co nieco podpowiedzieć. Odezwałem się już do kilku użytkowników forum i serdecznie dziękuję za ich pomoc, uznałem jednak że napisanie oddzielnego tematu też nie jest najgorszym pomysłem.
Do rzeczy: