Autor Wątek: Kurs technologii kosmicznych?  (Przeczytany 1179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Incybro

• LOXem i ropą! ;)
Kurs technologii kosmicznych?
« dnia: Maj 15, 2020, 12:50 »
Cześć!

Już jako dziecko interesowałem się technologią. Z wypiekami na twarzy oglądałem filmy o osiągnięciach NASA i marzyłem aby pewnego dnia uczestniczyć w podboju kosmosu. Parcie na pracę w agencji kosmicznej mi przeszło, jednak pasja do technologii pozostała :D

Aktualnie jestem początkującym programistą PHP, branża oprogramowania dedykowanego. Ukończyłem technikum elektroniczne, studiuję zaocznie informatykę, a więc jestem dopiero na początku swojej drogi. Nie chciałbym więc marnować czasu i postawiłem na swój rozwój. Zacząłem więc przeszukiwać oferty pracy od prywatnych firm, żeby podpatrzeć co znajduje się w wymaganiach, aby na tej podstawie dowiedzieć się jak wygląda projektowanie takiej technologii i spróbować sam zmierzyć się z wymaganiami, z jakimi muszą mierzyć się inżynierowie w takiej pracy. Niestety, bardzo się rozczarowałem, bo poza ogólnikami w stylu "Dobra znajomość C/C++, Dobra znajomość Pythona", nie dowiedziałem się absolutnie niczego. W związku z tym, miałbym do Was pytanie.

Czy istnieje jakiś kurs lub książka, gdzie można liznąć jakichś podstaw. Jeśli ktoś pracuje w branży kosmicznej, czy mógłby uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć mi z jakimi wyzwaniami musi się zmierzyć w swojej codziennej pracy? Bardziej interesuje mnie co prawda technologia od strony oprogramowania, lecz z chęcią dowiem się jak to wygląda również w innych dziedzinach.

Offline kanarkusmaximus

• Administrator
  • Ja z tym nie mam nic wspólnego!
    • Kosmonauta.net
Odp: Kurs technologii kosmicznych?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2020, 12:58 »
Witaj!