Autor Wątek: serial "from the earth to the moon" - wersja polska  (Przeczytany 21998 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Owain

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 33
serial "from the earth to the moon" - wersja polska
« dnia: Listopad 08, 2010, 19:30 »
Witajcie.
Na początku chciałbym się przedstawić. Mówcie na mnie Owain, Owik lub Owi, mam 35 lat, z zawodu jestem prawnikiem. Od wielu, wielu lat temat astronautyczny jest bliski memu sercu, aż dziw bierze że dopiero teraz znalazłem jakieś forum gdzie chciałbym tą część swoich zainteresowań rozwijać. Od wielu, wielu lat jestem fanem literatury i filmów SF, zajmuje się też (z dużymi przerwami) modelarstwem (od samolotów 20 lat temu, przez figurki warhammera aż – obecnie po modele redukcyjne misji kosmicznych).
Witam się tutaj, bo chyba najbliższe memu sercu są misje kosmiczne NASA – Apollo z rozszerzeniem na Merkury i Gemini. Oczywiście staram się gromadzić literaturę fachową, choć polskojęzyczna jest licha. Mam też wielką ochotę wyczytać całe Wasze a mam nadzieję że i już moje forum.