Witam,
napisałem ładnego i długiego posta, a potem mi go wcięło, więc tym razem krócej
Jestem właścicielem firmy z branży gamedev, czyli robię gry komputerowe. W chwili obecnej skupiamy się na iOS (czyli iPad, iPhone) i PC, ale docelowo chcemy działać na wszystkich liczących się platformach, czyli jeszcze Mac i Android.
Jako pasjonat kosmosu, niestety, posiadający mało wiedzy merytorycznej, chciałbym dorzucić swoją cegiełkę do promocji idei podboju kosmosu. Tutaj potrzebowałbym waszej pomocy. Chciałbym stworzyć grę będącą następcą Buzz Aldrin: Race Into Space.
Parę słów o założeniach:
- gra 2d, na iOS'a, PC, Mac, być może Android.
- gracz wciela się we właściciela prywatnej agencji kosmicznej w roku 2010 (?) i zaczyna się zabawa: zlecenia od agencji państwowych, prywatnych firm, misje własne, etc.
Chciałbym, żeby gra była realistyczna i opierała się na obecnych dokonaniach i przewidywanym rozwoju technologii.
Otwarty jestem na wszelkie możliwe formy współpracy, czy to z wami czy z PFA jako takim. Oczywiście, docelowo jest możliwa współpraca czysto komercyjna, ale w początkowej fazie opracowywania koncepcji wolałbym nie inwestować w to środków finansowych
Dajcie znać co o tym wszystkim myślicie.