Autor Wątek: Logistyka kosmiczna - praca licencjacka  (Przeczytany 11816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Trinkulo

• Junior
  • **
Logistyka kosmiczna - praca licencjacka
« dnia: Września 23, 2010, 15:15 »
Witam, nie mogę założyć nowego wątku więc piszę tu, proszę moderatora o ewentualne przeniesienie ;) Otóż jestem studentem II roku logistyki i przede mną wybór promotora.

Czy praca licencjacka na temat logistyki kosmicznej to dobry pomysł ?

Interesuję się astronomią od małego ;) ale nie wiem czy mam wystarczającą wiedzę, aby takiemu zadaniu podołać. W ogóle w sumie nie wiem dokładnie jak takie "pisanie" pracy przebiega. A wydaje mi się że jest o czym pisać. Transport kosmiczny to dziś bardzo obszerny temat. Rozwój logistyki kosmicznej na przestrzeni ostatnich lat, logistyka ISS, środki transportu załogowego/bezzałogowego na LEO, koszty programów, infrastruktura naziemna... Chciałbym opinii kogoś bardziej "obeznanego" w temacie niż ja :>
Na pewno taką pracę pisało by mi się z większą chęcią, niż standardowe tematy o logistyce której mam już dość :D w kółko o tym samym...

PS: świetne forum, fajnie wszystko opisane, można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :)

edit moheratora: dodam pozostałą historię tego tematu, który kiedyś już został rozpoczęty. W kolejności chrono poniżej:

Data publikacji - 26/05/2010 - kanarkusmaximus

Witamy! Pozwoliłem się włamać do Twojego postu, wydzielić go do oddzielnego wątku i przenieść do 'Astronautyki'.

Muszę przyznać, że to naprawdę ciekawy pomysł, aby napisać o takim 'kosmicznym' temacie. Moim zdaniem temat rzeka - i naprawdę fajnie, że są chętni pisać o tym w Polsce! :)

Zanim zaczniemy, to napisz, co takiego Ciebie bardziej interesuje:
- czy jest to ISS i programy załogowe,
- czy są to programy bezzalogowe - badawcze,
- a może sektor komercyjny (np satelity telekomunikacyjne)
- czy też może część naziemna albo np ekonomiczna?